Regulamin promocji

 „Drugi produkt -90% - puf FICA STORAGE” (dalej: „Promocja”)

 

  1. Organizatorem Promocji jest spółka N2H Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach 25-323 przy al. Solidarności 36, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000624595, REGON 364766303, NIP 6572924116 (dalej: „Organizator”), adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków, właściciel marki HOMLA (dalej: „Marka”).
  2. Promocja prowadzona jest pod nazwą „Drugi produkt -90%, - puf FICA STORAGE”.
  3. Promocja prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i obowiązuje w internetowym sklepie Organizatora prowadzonym pod adresem: https://homla.com.pl/ (dalej: „E-sklep”).
  4. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  5. Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  6. Promocja obejmuje produkt – puf FICA (nr 200098, 200099, 200100), dalej: „Produkty”.
  7. Informacja o Promocji i Regulamin dostępne są na stronie internetowej E-sklepu.
  8. Promocja trwa od 22 kwietnia, od godz.: 8:00:01” do 25 kwietnia do godz.: 23:59:59” 2022 roku lub do wyczerpania zapasów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze (dalej. „Czas trwania Promocji”).
  9. Promocja polega na tym, że każdy Klient, który w Czasie trwania Promocji zakupi co najmniej 2 (dwa) Produkty otrzyma rabat na 1 (jeden) z Produktów, w wysokości 90% (dziewięćdziesiąt procent) (dalej: „Rabat”), naliczany od ceny aktualnej tj. 199,00 PLN (lub jednego z produktów takiej samej cenie). W przypadku nabycia Produktu w ilości będącej wielokrotnością liczby dwa (2) , Klient otrzyma Rabat na zasadach analogicznych do opisanych w zdaniu pierwszym z uwzględnieniem ilości nabywanych Produktów. W przypadku nabycia nieparzystej liczby Produktów (większej niż 3), Klient uprawniony będzie do uzyskania Rabatu naliczanego zgodnie z zasadami określonymi w zd. pierwszym powyższej z uwzględnieniem nieparzystej ilości Produktów (tzn. w przypadku nabycia 3 Produktów, Rabat zostanie udzielony na 1 Produkt, w przypadku nabycia 5 Produktów, Rabat zostanie udzielony na 2 Produkty, itd.).
  10. Liczba Produktów podlegających Promocji znajdujących się na jednym paragonie jest dowolna, przy czym nie może być mniejsza niż 2 (dwa).
  11. Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z postanowieniami Kodeksu cywilnego i Ustawy o prawach konsumenta oraz nie stanowią przeszkody w skorzystaniu przez Uczestnika z uprawnień przewidzianych przepisami prawa oraz dochodzeniu przez Uczestnika roszczeń na tej podstawie, z zastrzeżeniem że – z uwagi na fakt, że Promocja ma charakter sprzedaży wiązanej – odstąpienie od zakupu jednego z 4 (czterech) Produktów powoduje utratę uprawnienia do skorzystania z Promocji, w związku z czym pozostałe Produkty będą mogły być zakupione w cenie regularnej lub cenie obowiązującej przy jednostkowej sprzedaży Produktów obowiązującej w momencie zakupu Produktów (o ile nie będzie wyższa niż cena regularna).
  12. Promocja nie łączy się z innymi promocjami i akcjami obowiązującymi w E-sklepie.
  13. Regulamin obowiązuje od 22 kwietnia 2022 roku.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w formie aneksów oznaczanych kolejnym numerem oraz datą, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, ani nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników. Organizator zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w odpowiednim czasie przed ich wejściem w życie, w sposób umożliwiający Uczestnikom zapoznanie się z nimi.
  15. Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty oznaczonej w jego treści, jednak nie wcześniej niż od dnia jego opublikowania w formie właściwej dla publikacji niniejszego regulaminu.
  16. Skargi i reklamacje związane z prowadzeniem Promocji mogą zostać wysłane na adres: [email protected]
  17. Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny (bądź e-mail) oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji.
  18. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Organizator informuje, iż Administratorem danych osobowych ujawnionych w związku ze złożeniem skargi/reklamacji (dalej: „Dane osobowe”) jest N2H Sp. z o. o., al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, (adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków).
  19. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia, w tym udzielenia odpowiedzi na skargi/reklamacje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) (prawnie uzasadniony interes administratora).
  20. Osobom składającym skargi/reklamacje przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych. Ww. prawa mogą być realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: [email protected]
  21. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, ww. osobom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  22. Podanie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska i adresu korespondencyjnego jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla umożliwienia rozpatrzenia skargi/reklamacji.
  23. Administrator danych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przekazane dane osobowe. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  24. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas zakończenia postępowania reklamacyjnego a ponadto, mogą być przetwarzane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przez okres przedawnienia tych roszczeń.