FAQ

Jak wygląda proces składania zamówienia?

Rejestracja w ramach naszego sklepu internetowego jest opcjonalna. Możesz złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się z regulaminem sklepu i jego akceptacji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

Składanie zamówienie krok po kroku:

  1. Po wyborze artykułu i ilości sztuk, kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”, aby dodać artykuł do zamówienia.
  2. Po dodaniu artykułu do koszyka, kliknij ikonę koszyka , znajdującą się w prawym górnym rogu.
  3. Kliknij przycisk „Do kasy”. Następnie zostaniesz przeniesiony na nową stronę.
  4. Zaakceptuj zamówienie.
  5. Wybierz sposób dostawy.
  6. Uzupełnij swoje dane kontaktowe.
  7. Zaakceptuj regulamin i złóż zamówienie.
  8. Dokonaj płatności poprzez stronę pośrednika płatności online lub zapłać przelewem tradycyjnym. Jeśli wybrałaś płatność przy odbiorze, zostaniesz przekierowana do kolejnego kroku.
  9. Od tej pory otrzymasz na swój adres e-mail wiadomości o statusie realizacji zamówienia.

Jak pakujemy przesyłki?

Wiele przedmiotów dostępnych w naszym sklepie jest wykonanych z materiałów, które łatwo zniszczyć, stłuc lub uszkodzić. Aby nic złego nie stało się z Twoją paczką, przykładamy dużą wagę do tego, by zamówione przez Ciebie produkty były zapakowane bezpiecznie. Do pakowania używamy folii bąbelkowej, kartonów i innych miękkich wypełniaczy. Jeśli mimo wszystko przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona, spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli masz taką możliwość, zrób zdjęcia uszkodzonej paczce i wyślij na adres reklamacje@homla.com.pl.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to 72 godzin, natomiast czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy. Transport kurierem zazwyczaj trwa około 24 godziny od momentu wysłania paczki. W przypadku wysyłki wielkogabarytowej, takiej jak łóżka lub meble, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym powiadomimy Cię drogą mailową. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować złożonego przez Ciebie zamówienia, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym.

W przypadku produktów wielkogabarytowych istnieje możliwość dopłaty za wniesienie. Jeśli zamówienie zawiera produkt o dużych rozmiarach oraz produkt bądź produkty mniejsze, wyślemy dwie paczki w jednej cenie, a Ty otrzymasz dwa listy przewozowe.

Jak i kiedy mogę zapłacić za zamówienie?

W sklepie Homla.com.pl za zamówienie możesz zapłacić poprzez zwykły przelew bankowy oraz przy pomocy szybkiej płatności online. Przesyłkę możesz opłacić już w momencie składania zamówienia lub zapłacić kurierowi, jeśli wybierzesz płatność za pobraniem.

Na jakich zasadach mogę zwrócić produkt?

Produkt możesz zwrócić na zasadach zawartych w regulaminie sklepu. Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, bez konieczności podania przyczyny. W celu zwrotu przesyłki, wypełnij formularz dołączony do zamówienia oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia. Formularz możesz również pobrać w formacie PDF, klikając poniższy link.

Formularz zwrotów

Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, aby nie zostały uszkodzone w transporcie i prześlij je na adres: reklamacje@homla.com.pl

Pieniądze za zamówienie zwrócimy Ci tą samą formą płatności, jaką została dokonana wpłata.

Jak mogę złożyć reklamację?

Bardzo się staramy, aby nasze produkty spełniały oczekiwania naszych klientek i klientów. Jeśli otrzymasz produkt, który został uszkodzony lub nie działa prawidłowo, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu. Jeśli będziemy posiadać w naszym magazynie ten sam produkt, wyślemy Ci go po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, jeśli nie będzie już dostępny w naszym asortymencie – zwrócimy Ci pieniądze.

Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, aby nie zostały uszkodzone w transporcie i prześlij je na adres: reklamacje@homla.com.pl

Pieniądze za zamówienie oraz płatność za wysłanie paczki zwrócimy Ci tą samą formą płatności, jaką otrzymaliśmy wpłatę.

Formularz możesz również pobrać w formacie PDF, klikając poniższy link.

Formularz reklamacji