Tylko teraz -20% na wszystko*
NIE CZEKAJ! OGRANICZONA ILOŚĆ PRODUKTÓW
NIE CZEKAJ
OGRANICZONA ILOŚĆ PRODUKTÓW

DARMOWA DOSTAWA  PRZY ZAMÓWIENIACH ZA MINIMUM 149 ZŁ / SZCZEGÓŁY SPRAWDZISZ TUTAJ

FAQ

Jak wygląda proces składania zamówienia?

Rejestracja w ramach naszego sklepu internetowego jest opcjonalna. Możesz złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się z regulaminem sklepu i jego akceptacji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

Składanie zamówienie krok po kroku:

  1. Po wyborze artykułu i ilości sztuk, kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”, aby dodać artykuł do zamówienia.
  2. Po dodaniu artykułu do koszyka, kliknij ikonę koszyka, znajdującą się w prawym górnym rogu.
  3. Kliknij przycisk „Realizuj zamówienie”. Następnie zostaniesz przeniesiony na nową stronę.
  4. Zaakceptuj zamówienie.
  5. Uzupełnij swoje dane kontaktowe.
  6. Zaakceptuj regulamin i złóż zamówienie.
  7. Dokonaj płatności przez stronę pośrednika płatności Blue Media, wybierając jedną z kilku dostępnych opcji.
  8. Od tej pory otrzymasz na swój adres e-mail wiadomości o statusie realizacji zamówienia.

Jak pakujemy przesyłki?

Wiele przedmiotów dostępnych w naszym sklepie jest wykonanych z materiałów, które łatwo zniszczyć, stłuc lub uszkodzić. Aby nic złego nie stało się z Twoją paczką, przykładamy dużą wagę do tego, by zamówione przez Ciebie produkty były zapakowane bezpiecznie. Do pakowania używamy folii bąbelkowej, kartonów i innych miękkich wypełniaczy. Jeśli mimo wszystko przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona, spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli masz taką możliwość, zrób zdjęcia uszkodzonej paczce i wyślij na adres sklep@homla.com.pl.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to kilka dni roboczych, natomiast czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika. Produkty wysyłamy kurierem DPD lub Spedimex (produkty wielkogabarytowe). Transport kurierem zazwyczaj trwa około 24 godziny od momentu wysłania paczki. W przypadku wysyłki wielkogabarytowej, takiej jak łóżka lub meble, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym powiadomimy Cię drogą mailową. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować złożonego przez Ciebie zamówienia, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym.

W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Jeśli zamówienie zawiera produkty o dużych rozmiarach oraz produkt większy wraz z produktami mniejszymi, wyślemy dwie paczki w jednej cenie, a Ty otrzymasz dwa listy przewozowe.

Jak i kiedy mogę zapłacić za zamówienie?

W sklepie Homla.com.pl za zamówienie możesz zapłacić poprzez zwykły przelew bankowy oraz przy pomocy szybkiej płatności online. Przesyłkę możesz opłacić już w momencie składania zamówienia w systemie płatności Blue Media wybierając jedną z opcji:

  • Blik
  • Szybka płatność internetowa
  • Karta płatnicza
  • Google Pay
  • Apple Pay

Pamiętaj, że zamówienia nieopłacone do 72h są automatycznie anulowane i może się zdarzyć, że nie będzie możliwości ich ponownego skompletowania.

Na jakich zasadach mogę zwrócić produkt?

Produkt możesz zwrócić na zasadach zawartych w regulaminie sklepu. Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, bez konieczności podania przyczyny. W celu zwrotu przesyłki, wypełnij formularz dołączony do zamówienia oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia. Formularz możesz również pobrać w formacie PDF, klikając poniższy

Formularz zwrotów

Pieniądze za zamówienie zwrócimy Ci tą samą formą płatności, jaką została dokonana wpłata.

Jak mogę złożyć reklamację?

Bardzo się staramy, aby nasze produkty spełniały oczekiwania naszych klientów. Jeśli otrzymasz produkt, który został uszkodzony lub nie działa prawidłowo, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu. Jeśli będziemy posiadać w naszym magazynie ten sam produkt, wyślemy Ci go po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, jeśli nie będzie już dostępny w naszym asortymencie – zwrócimy Ci pieniądze. Środki zwrócimy tą samą formą płatności, jaką otrzymaliśmy wpłatę.

 

 

Formularz możesz również pobrać w formacie PDF, klikając poniższy link.

Formularz reklamacji

Czy mogę wymienić zakupiony produkt na produkt w innym kolorze?

Produkt zakupiony online, niespełniający oczekiwań możesz zwrócić do 14 dni na podstawie zwrotu ustawowego. W przypadku chęci otrzymania produktu w innej kolorystyce, konieczne będzie złożenie nowego zamówienia.

Czy mogę zrealizować kartę podarunkową Homla w sklepie online?

Nie możesz zrealizować karty podarunkowej w sklepie online. Jedyną opcją realizacji są nasze salony stacjonarne.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie możesz go modyfikować.

Czy produkt zakupiony w sklepie online mogę zwrócić w salonie stacjonarnym?

Produkt zakupiony w sklepie online możesz zwrócić wyłącznie do naszego magazynu. Należy go przesłać na adres: Homla sp. z o.o., PASS 20R, Budynek 11, 05-870 Błonie

Czy produkty kupione w sklepie online mogę reklamować w sklepie stacjonarnym?

Nie możesz reklamować w sklepie stacjonarnym towaru, który został zakupiony w sklepie internetowym. Reklamację możesz złożyć, pisząc na adres e-mailowy sklep@homla.com.pl.

Dlaczego nie wszystkie kolory i rozmiary jednego modelu są przecenione?

Zdarzają się sytuacje, kiedy tylko jeden kolor lub jeden rozmiar z modelu jest przeceniony, a pozostałe pozostają w cenie regularnej. Na decyzję o przecenieniu danego modelu wpływa wiele czynników, między innymi zainteresowanie danym produktem czy jego dostępna ilość.

Jak mogę anulować zamówienie?

W celu anulacji wyślij do nas wiadomość mailową na adres e-mailowy:sklep@homla.com.pl podając swój numer zamówienia lub skontaktuj się telefonicznie pod numerem tel. 12 3110710. Zamówienie możesz anulować tylko w momencie kiedy jego status jest „w realizacji”.

Złożyłem kilka zamówień. Czy można je wysłać w jednej paczce?

Ze względu na dużą ilość zamówień nie mamy możliwości łączenia kilku przesyłek w jedną.

Czy zamówienie złożone online mogę odebrać w salonie stacjonarnym?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie na adres podany podczas ich składania. Nie ma możliwości doręczenia przesyłki do salonu stacjonarnego.

Informacje o produktach

Informację o produktach znajdziesz na każdej stronie wybranego produktu. Jest tam także dostępny numer referencyjny oraz kod EAN. W opisie możesz znaleźć wszystkie najważniejsze informacje.

Dodatkowe szczegóły dotyczące produktów znajdziesz poniżej.

ICE Kostki do drinków 10 szt. Kod ean: 3560238558003 Produkty, ze względu na swój wygląd (przypominający żywność), użytkowane niezgodnie z przeznaczeniem mogą stwarzać niebezpieczeństwo. Produkt nie służy do spożycia i należy go przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci, aby zminimalizować ryzyko połknięcia/zadławienia. Informujemy, że produkt przeznaczony jest wyłącznie do zamrażania oraz schładzania napojów – użytkowany w ten sposób jest jak najbardziej bezpieczny. Produkt powinien być czyszczony ręcznie.