Sprawdź promocję
Sprawdź promocję

DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAMÓWIENIACH ZA MINIMUM 50 ZŁ / SZYBKA WYSYŁKA W 24H

Dostawa i płatność

Drodzy Homla Fani!

 

Bardzo dziękujemy za zaufanie i zrealizowane zakupy. Nasz magazyn dokłada najwyższych starań, by każdą przesyłkę podjąć najszybciej, jak to możliwe.

Aktualnie realizacja zamówień może potrwać maksymalnie do 24h roboczych od chwili, gdy zamówienie zostanie opłacone.

Realizacja dotyczy wyłącznie procesu kompletowania zamówienia. Planując termin otrzymania zamówienia należy również uwzględnić czas dostawy.

 

INFORMACJE O DOSTAWIE

 

Od 8 października wysyłamy Wasze zamówienia do wybranych Paczkomatów InPost!

 

Nowa forma dostawy

 

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie, ale z przyczyn od nas niezależnych delikatne produkty mogą się uszkodzić lub stłuc. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, aby spisać protokół reklamacyjny, jeśli paczka została uszkodzona.

Produkty wysyłamy do paczkomatów InPost oraz kurierem DPD lub Spedimex (produkty wielkogabarytowe) . W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Produkt wielkogabarytowy nadajemy przesyłką paletową, dostarczaną pod adres zamówienia.
Usługa wniesienia produktów wielkogabarytowych ustalana przez Klienta bezpośrednio z kurierem.

Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty z oferty meblowej, możesz otrzymać od nas więcej niż jedną przesyłkę.  Przesyłki wyślemy do Ciebie różnymi firmami kurierskimi, co może spowodować, że daty doręczenia przesyłek mogą się różnić.

 

INFORMACJE O PŁATNOŚCI 

 

 

Forma płatności <50zł >50zł
Przedpłata (płatności internetowe) 15zł 0zł
 

Bezpieczne płatności online

W naszym sklepie możesz skorzystać z takich form płatności jak: szybki przelew, BLIK, karty płatniczej VISA lub Mastercard, Google Pay, Google Apple. Zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności.

Przelew tradycyjny - aktualnie niedostępny

Dane niezbędne do wykonania przelewu tradycyjnego (na poczcie lub w banku) znajdują się w zakładce "Mam konto w innym banku", która jest umieszczona na stronie operatora płatności Blue Media. Należy wypełnić wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz kliknąć przycisk "Kupuję i płacę". Następnie nastąpi przekierowanie do strony operatora płatności, gdzie znajdą Państwo opcję "Mam konto w innym banku".