Dostawa i płatność
Drodzy Homla Fani!
Bardzo dziękujemy za zaufanie i zrealizowane zakupy. Nasz magazyn dokłada najwyższych starań, by każdą przesyłkę podjąć najszybciej, jak to możliwe. Aktualnie realizacja zamówień może potrwać maksymalnie do 3 dni roboczych od chwili, gdy zamówienie zostanie opłacone.
Zapewniamy, że Biuro Obsługi Klienta odpisze na wszystkie Wasze wiadomości – prosimy o Waszą wyrozumiałość i cierpliwe oczekiwanie na informację zwrotną.
INFORMACJE O DOSTAWIE
Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie, ale z przyczyn od nas niezależnych delikatne produkty mogą się uszkodzić lub stłuc. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, aby spisać protokół reklamacyjny, jeśli paczka została uszkodzona.
Produkty wysyłamy kurierem GLS, DHL lub NO Limit (produkty wielkogabarytowe). W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Produkt wielkogabarytowy nadajemy przesyłką paletową, dostarczaną pod adres zamówienia.
Usługa wniesienia produktów wielkogabarytowych ustalana przez Klienta bezpośrednio z kurierem.
Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty z oferty meblowej, możesz otrzymać od nas więcej niż jedną przesyłkę. Przesyłki wyślemy do Ciebie różnymi firmami kurierskimi, co może spowodować, że daty doręczenia przesyłek mogą się różnić.
INFORMACJE O PŁATNOŚCI
Darmowa dostawa dla zamówień za min. 50 zł! Promocja trwa od 02.03 do 04.03.2021 godz. 23.59
Forma płatności | <50zł | >50zł |
Przedpłata (płatności internetowe) | 15zł | 0zł |
Bezpieczne płatności online
W naszym sklepie możesz skorzystać z dwóch form szybkich płatności: szybkiego przelewu oraz karty płatniczej VISA lub Mastercard. Jeśli skorzystasz z szybkiego przelewu lub przelewu tradycyjnego, zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności.
Przelew tradycyjny
Dane niezbędne do wykonania przelewu tradycyjnego (na poczcie lub w banku) znajdują się w zakładce "Mam konto w innym banku", która jest umieszczona na stronie operatora płatności Blue Media. Należy wypełnić wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz kliknąć przycisk "Kupuję i płacę". Następnie nastąpi przekierowanie do strony operatora płatności, gdzie znajdą Państwo opcję "Mam konto w innym banku".