Dostawa i płatność
Dokładamy starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej.
Informacja o przewidywanym czasie wysyłki jest dostępna podczas składania zamówienia na karcie produktu oraz na stronie głównej. Podany czas wysyłki obejmuje realizację zamówienia przez nasz Magazyn oraz przygotowanie paczki do odbioru przez kuriera. Do przewidywanego terminu wysyłki należy doliczyć czas potrzebny kurierowi na doręczenie paczki.
Podany czas wysyłki dotyczy dni roboczych. Zamówienia, dla których deklarowany czas wysyłki upłynie w weekend lub święto zostaną zrealizowane z uwzględnieniem tej przerwy.
Czas wysyłki liczymy od momentu złożenia zamówienia, a w przypadku płatności za pośrednictwem Autopay (dawniej Blue Media) - od momentu opłacenia zamówienia.
INFORMACJE O DOSTAWIE
Wysyłamy Wasze zamówienia do Paczkomatów InPost!
Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie, ale z przyczyn od nas niezależnych delikatne produkty mogą się uszkodzić lub stłuc. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, aby spisać protokół reklamacyjny, jeśli paczka została uszkodzona.
Produkty wysyłamy do paczkomatów InPost, kurierem GLS, DPD lub ID Logistics (produkty wielkogabarytowe) oraz do punktów odbioru (Żabka, Poczta Polska). W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Produkt wielkogabarytowy nadajemy przesyłką paletową, dostarczaną pod adres zamówienia.
Możliwość wniesienia produktów wielkogabarytowych można ustalić bezpośrednio z kurierem dostarczającym zamówienie.
Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty z oferty meblowej, możesz otrzymać od nas więcej niż jedną przesyłkę. Przesyłki wyślemy do Ciebie różnymi firmami kurierskimi, co może spowodować, że daty doręczenia przesyłek mogą się różnić.
Darmowa dostawa dla zamówień od 199 zł
Regulamin
Sposób wysyłki | Koszt | Koszt |
Wartość produktów w zamówieniu | poniżej 199 zł | od 199 zł |
Kurier | 15,00 zł | 0 zł |
Paczkomaty InPost | 9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w punkcie (Żabka, Poczta Polska) | 9,99 zł | 0 zł |
INFORMACJE O PŁATNOŚCI
Bezpieczne płatności online
W naszym sklepie możesz skorzystać z takich form płatności jak: szybki przelew, BLIK, karty płatniczej VISA lub Mastercard, Google Pay, Apple Pay. Zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności.
Płatność za pobraniem
Kupując za pobraniem, płatność za zamówienie uiścisz przy odbiorze przesyłki od kuriera. Ta forma płatności nie jest dostępna przy zakupie mebli.
Płatność PayPo
Zamów teraz, zapłać nawet 30 dni po złożeniu zamówienia - bez dodatkowych kosztów. Więcej informacji znajdziesz tutaj
Jak zapłacić PayPo?
1. Należy wybrać płatność PayPo jako metodę płatności, a następnie przejść do kolejnego etapu.
2. Ze strony homla.com.pl nastąpi przekierowanie na stronę PayPo.
3. Na stronie pojawi się formularz, gdzie należy wpisać swój numer telefonu.
4. Na podany numer telefonu zostanie wysłany SMS z kodem.
5. Transakcję należy potwierdzić otrzymanym kodem.
6. Na stronie pojawi się komunikat z potwierdzeniem transakcji.
7. PayPo opłaci Twoje zamówienie.