Dostawa i płatność

KOCHANI !

W dobie koronawirusa wszystko uległo zmianie, świat zaczął wyglądać inaczej.

To nie była łatwa próba – dla nikogo z nas, dla Homla - również.

W tym momencie otrzymujemy od Was sześć razy więcej zamówień, niż w marcu!

Ta liczba przerosła nasze najśmielsze oczekiwania.

Mówiąc na wprost – po prostu nie byliśmy na to gotowi. Chcemy się do tego otwarcie przyznać: nie daliśmy rady realizować Waszych zamówień tak szybko, jak tego oczekiwaliście.

Nasz magazyn pracuje dla Was bez wytchnienia, by sprostać wyzwaniu i zrealizować wszystkie Wasze wysyłki - możliwie jak najszybciej.

Zdajemy sobie sprawę, że bardzo czekacie na Wasze ulubione produkty.

Jesteśmy jednak zmuszeni prosić Was o wyrozumiałość – choć wiemy, że i tak już ją okazujecie.

Przepraszamy za to, że kontakt z naszym Biurem Obsługi bywa utrudniony.

Prosimy – bądźcie z nami! Świadomie podjęliśmy decyzję o radykalnym zwiększeniu inwestycji
w zaawansowane technologie, a tym samym – rozwoju naszego magazynu. Zatrudniliśmy również większą liczbę osób pracujących przy kompletacji zamówień oraz w Biurze Obsługi. Dzięki tym działaniom, już w niedługim czasie, efektywność naszych wysyłek wzrośnie. Aktualnie odpowiadamy na Wasze maile i wiadomości w kolejności ich otrzymywania.

Raz jeszcze dziękujemy za dotychczasowe zaufanie i cierpliwość.

Już niebawem, ponownie, będziemy bardzo szybko realizować Wasze zamówienia.

Pozdrawiamy,

zespół Homla

INFORMACJE O DOSTAWIE

Uwaga!

Z powodu bardzo dużej liczby zamówień wysyłka może potrwać do 10 dni. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie, ale z przyczyn od nas niezależnych delikatne produkty mogą się uszkodzić lub stłuc. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, aby spisać protokół reklamacyjny, jeśli paczka została uszkodzona.

Produkty wysyłamy kurierem GLS, DHL lub NO Limit (produkty wielkogabarytowe). W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Produkt wielkogabarytowy nadajemy przesyłką paletową, dostarczaną pod adres zamówienia.
Usługa wniesienia produktów wielkogabarytowych ustalana przez Klienta bezpośrednio z kurierem. Jeśli zamówienie zawiera produkt o dużych rozmiarach oraz produkt bądź produkty mniejsze, wyślemy dwie paczki w jednej cenie, a Ty otrzymasz dwa listy przewozowe.

INFORMACJE O PŁATNOŚCI

Forma płatności <99zł >99zł
Przedpłata (płatności internetowe) 15zł 0zł

Bezpieczne płatności online

W naszym sklepie możesz skorzystać z dwóch form szybkich płatności: szybkiego przelewu oraz karty płatniczej VISA lub Mastercard. Jeśli skorzystasz z szybkiego przelewu lub przelewu tradycyjnego, zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności.

Przelew tradycyjny

Dane niezbędne do wykonania przelewu tradycyjnego (na poczcie lub w banku) znajdują się w zakładce "Mam konto w innym banku", która jest umieszczona na stronie operatora płatności Blue Media. Należy wypełnić wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz kliknąć przycisk "Kupuję i płacę". Następnie nastąpi przekierowanie do strony operatora płatności, gdzie znajdą Państwo opcję "Mam konto w innym banku".