Tylko teraz -20% na wszystko*
NIE CZEKAJ! OGRANICZONA ILOŚĆ PRODUKTÓW
NIE CZEKAJ
OGRANICZONA ILOŚĆ PRODUKTÓW

DARMOWA DOSTAWA  PRZY ZAMÓWIENIACH ZA MINIMUM 149 ZŁ / SZCZEGÓŁY SPRAWDZISZ TUTAJ

Dostawa i płatność

Drodzy Homla Fani!

 

Bardzo dziękujemy za zaufanie i zrealizowane zakupy. Nasz magazyn dokłada najwyższych starań, by każdą przesyłkę podjąć najszybciej, jak to możliwe.

Aktualnie realizacja zamówień może potrwać maksymalnie do 2 dni roboczych od chwili, gdy zamówienie zostanie opłacone.

Realizacja dotyczy wyłącznie procesu kompletowania zamówienia. Planując termin otrzymania zamówienia należy również uwzględnić czas dostawy.

 

INFORMACJE O DOSTAWIE

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie, ale z przyczyn od nas niezależnych delikatne produkty mogą się uszkodzić lub stłuc. Bardzo prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, aby spisać protokół reklamacyjny, jeśli paczka została uszkodzona.

Produkty wysyłamy kurierem DPD lub Spedimex (produkty wielkogabarytowe). W przypadku produktów wielkogabarytowych nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Produkt wielkogabarytowy nadajemy przesyłką paletową, dostarczaną pod adres zamówienia.
Usługa wniesienia produktów wielkogabarytowych ustalana przez Klienta bezpośrednio z kurierem.

Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty z oferty meblowej, możesz otrzymać od nas więcej niż jedną przesyłkę.  Przesyłki wyślemy do Ciebie różnymi firmami kurierskimi, co może spowodować, że daty doręczenia przesyłek mogą się różnić.

 

INFORMACJE O PŁATNOŚCI 

 

Darmowa dostawa dla zamówień za minimum 149 zł.

 

 

Forma płatności <149zł >149zł
Przedpłata (płatności internetowe) 15zł 0zł
 

Bezpieczne płatności online

W naszym sklepie możesz skorzystać z takich form płatności jak: szybki przelew, BLIK, karty płatniczej VISA lub Mastercard, Google Pay, Google Apple. Zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności.

Przelew tradycyjny - aktualnie niedostępny

Dane niezbędne do wykonania przelewu tradycyjnego (na poczcie lub w banku) znajdują się w zakładce "Mam konto w innym banku", która jest umieszczona na stronie operatora płatności Blue Media. Należy wypełnić wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia oraz kliknąć przycisk "Kupuję i płacę". Następnie nastąpi przekierowanie do strony operatora płatności, gdzie znajdą Państwo opcję "Mam konto w innym banku".