Zwroty

Zwroty w sklepie online

ZWROTY

Zwrot towaru jest mozliwy w ciągu 14 dni.

 

 

TERMINY

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływnie 14 dni towarów:

a) w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,

b) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,

c) w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,

d) zawarcia umowy - w przypadku umów o świadczenie usług.


FORMULARZ ZWROTU

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest N2H Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez:

a) pismo wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];

b) pismo wysłane pocztą tradycyjną wraz ze zwracanym towarem na adres:

N2H sp. z o.o. / homla.com.pl
Sochaczewska 96B
Hala nr 17
05-870 Błonie-Wieś

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU



z dopiskiem „Zwrot – sklep internetowy HOMLA”.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.



SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwróci Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty zakupu od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Sprzedawca wnosi o odesłanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni, od dnia, w którym poinformowali Państwo Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres N2H sp. z o.o, Sochaczewska 96B, Hala nr 17, 05-870 Błonie-Wieś, z dopiskiem „Zwrot – sklep internetowy HOMLA”. Sprzedawca informuje, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo wyłącznie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zwroty w salonach stacjonarnych

ZWROTY
 
Jeśli po zakupie towaru w Salonie HOMLA będziesz chciał dokonać jego zwrotu, możesz to zrobić w terminie 30 dni kalendarzowych od daty nabycia towaru.*
 

 
Zwracany towar:
  • nie nosi śladów użytkowania, w szczególności jest czysty oraz nieuszkodzony;
  • posiada oryginalnie przymocowane stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
  • znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony,
  • nie był zakupiony w ramach wyprzedaży sezonowej (tzw. „sale”) lub innej akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu Towaru (informacja na temat możliwości zwrotu podana jest w regulaminie danej akcji promocyjnej),
 
Zwrot Towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Klienta ceny. Zwrot ceny następuje na kartę podarunkową posiadaną przez Klienta lub nową, wydaną przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującym u Sprzedawcy Regulaminem Kart Podarunkowych HOMLA.
 
 
Zwrot może być dokonany w dowolnym Salonie Homla*
 
* z wyłaczeniem salonu Homla mieszczącego się w galerii Factory Kraków.
 

 
Szczegółowe zasady zwrotu znajdują się w Regulaminie zwrotu towarów nabytych w Salonach stacjonarnych marki HOMLA, dostępnym w Salonach HOMLA i na stronie internetowej: homla.com.pl/regulamin-zwrotow-w-salonach-stacjonarnych-homla
 


 

(UWAGA: towary zakupione w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.homla.com.pl nie mogą być zwracane w stacjonarnym Salonie HOMLA)