Zwroty
Zwroty w sklepie online
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku zamówienia złożonego na stronie homla.com.pl masz prawo odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. W przypadku zamówienia złożonego w aplikacji mobilnej Homla termin na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny jest dłuższy i wynosi 30 dni od daty otrzymania towaru - termin ten obowiązuje dla zamówień złożonych po 12 lipca 2024r. Szczegółowe warunki odstąpienia znajdziesz w naszym regulaminie.
PROCEDURA ZWROTU
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia – możesz to zrobić wysyłając wiadomość mailową na adres [email protected]
Zwracane towary odeślij na adres naszego Magazynu:
N2H sp. z o.o. / homla.com.pl |
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU |
Do przesyłki ze zwracanymi towaru dołącz wypełniony formularz zwrotu, który otrzymałeś wraz z przesyłką. Możesz również pobrać formularz lub załączyć odręczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zawierające w szczególności numer zamówienia.
Na odesłanie towarów masz 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zwrot środków za odesłane produkty nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu otrzymania dowodu jego odesłania. Zwrotu środków dokonamy zgodnie z pierwotną metodą płatności – w przypadku zamówień z płatnością za pobraniem środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
DODATKOWE INFORMACJE
Zwrotu towarów w ramach odstąpienia od umowy dokonujesz na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem ani zwrotów osobistych do naszego Magazynu.
Możesz samodzielnie wybrać przewoźnika, za pośrednictwem którego odeślesz zwracane produkty. W celu wyboru przewoźnika i nadania paczki możesz skorzystać z serwisu wygodnezwroty.pl. Aby skorzystać z tej opcji, kliknij poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Zwroty w salonach stacjonarnych
Zwracany towar:
- nie nosi śladów użytkowania, w szczególności jest czysty oraz nieuszkodzony;
- posiada oryginalnie przymocowane stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
- znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony,
- nie był zakupiony w ramach wyprzedaży sezonowej (tzw. „sale”) lub innej akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu Towaru (informacja na temat możliwości zwrotu podana jest w regulaminie danej akcji promocyjnej),
Zwrot Towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Klienta ceny. Zwrot ceny następuje na kartę podarunkową posiadaną przez Klienta lub nową, wydaną przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującym u Sprzedawcy Regulaminem Kart Podarunkowych HOMLA.
Szczegółowe zasady zwrotu znajdują się w Regulaminie zwrotu towarów nabytych w Salonach stacjonarnych marki HOMLA, dostępnym w Salonach HOMLA i na stronie internetowej: homla.com.pl/regulamin-zwrotow-w-salonach-stacjonarnych-homla
(UWAGA: towary zakupione online nie podlegają zwrotom w salonach HOMLA)