Zwroty

Zwroty w sklepie online

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku zamówienia złożonego na stronie homla.com.pl masz prawo odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. W przypadku zamówienia złożonego w aplikacji mobilnej Homla termin na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny jest dłuższy i wynosi 30 dni od daty otrzymania towaru - termin ten obowiązuje dla zamówień złożonych po 12 lipca 2024r. Szczegółowe warunki odstąpienia znajdziesz w naszym regulaminie.

 

PROCEDURA ZWROTU

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia – możesz to zrobić wysyłając wiadomość mailową na adres [email protected]

Zwracane towary odeślij na adres naszego Magazynu:

N2H sp. z o.o. / homla.com.pl
Sochaczewska 96B
Hala nr 17
05-870 Błonie-Wieś

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU



Do przesyłki ze zwracanymi towaru dołącz wypełniony formularz zwrotu, który otrzymałeś wraz z przesyłką. Możesz również pobrać formularz lub załączyć odręczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zawierające w szczególności numer zamówienia.

Na odesłanie towarów masz 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.



SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zwrot środków za odesłane produkty nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu otrzymania dowodu jego odesłania. Zwrotu środków dokonamy zgodnie z pierwotną metodą płatności – w przypadku zamówień z płatnością za pobraniem środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.

DODATKOWE INFORMACJE

Zwrotu towarów w ramach odstąpienia od umowy dokonujesz na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem ani zwrotów osobistych do naszego Magazynu.

Możesz samodzielnie wybrać przewoźnika, za pośrednictwem którego odeślesz zwracane produkty. W celu wyboru przewoźnika i nadania paczki możesz skorzystać z serwisu wygodnezwroty.pl. Aby skorzystać z tej opcji, kliknij poniższy przycisk i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Wygodne Zwroty

 

Zwroty w salonach stacjonarnych

ZWROTY
 
Jeśli po zakupie towaru w Salonie HOMLA będziesz chciał dokonać jego zwrotu, możesz to zrobić w terminie 30 dni kalendarzowych od daty nabycia towaru.*
 

 
Zwracany towar:
  • nie nosi śladów użytkowania, w szczególności jest czysty oraz nieuszkodzony;
  • posiada oryginalnie przymocowane stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
  • znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony,
  • nie był zakupiony w ramach wyprzedaży sezonowej (tzw. „sale”) lub innej akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu Towaru (informacja na temat możliwości zwrotu podana jest w regulaminie danej akcji promocyjnej),
 
Zwrot Towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Klienta ceny. Zwrot ceny następuje na kartę podarunkową posiadaną przez Klienta lub nową, wydaną przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującym u Sprzedawcy Regulaminem Kart Podarunkowych HOMLA.
 
 
Zwrot może być dokonany w dowolnym Salonie Homla*
 
* z wyłaczeniem salonu Homla mieszczącego się w galerii Factory Kraków.
 

 
Szczegółowe zasady zwrotu znajdują się w Regulaminie zwrotu towarów nabytych w Salonach stacjonarnych marki HOMLA, dostępnym w Salonach HOMLA i na stronie internetowej: homla.com.pl/regulamin-zwrotow-w-salonach-stacjonarnych-homla
 


 

(UWAGA: towary zakupione online nie podlegają zwrotom w salonach HOMLA)