Regulamin promocji „2+1 – trzeci produkt 99% taniej"
Regulamin promocji
„2+1 – trzeci produkt 99% taniej”
(dalej: „Promocja”)
- Organizatorem Promocji jest spółka N2H Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach 25-323 przy al. Solidarności 36, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000624595, REGON 364766303, NIP 6572924116 (dalej: „Organizator”), właściciel marki HOMLA (dalej: „Marka”).
- Promocja prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Promocja prowadzona jest pod nazwą „2+1 – trzeci produkt 99% taniej” i obowiązuje w sklepie internetowym Homla https://homla.com.pl.
- Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Informacja o Promocji dostępna jest na www.homla.com.pl oraz na profilach Marki prowadzonych w mediach społecznościowych Facebook oraz Instagram.
- Promocja polega na tym, że każdy Klient, który w czasie trwania Promocji wyrazi chęć zakupu 3 (trzech) Produktów, które oznaczone są w prawym górnym rogu zdjęcia Produktu labelką „2+1, trzeci produkt 99 % taniej”, poprzez umieszczenie wybranych Produktów w Koszyku, uprawniony będzie do nabycia najtańszego lub (w przypadku, w którym Produkty będą w identycznej cenie) – jednego z Produktów w identycznej cenie z 3 (trzech) Produktów w promocyjnej cenie obniżonej o 99 % w stosunku do obowiązującej ceny sprzedaży tego Produktu. W przypadku nabycia wielokrotności trójek, tj. 6, 9, 12, etc. Produktów, obniżka ceny dotyczyć będzie najtańszych spośród wszystkich Produktów. W przypadku nabycia Produktów w ilości innej niż 3 albo wielokrotność trójek, obniżka ceny dotyczyć będzie najtańszych Produktów. – Promocja nie łączy się z produktami oznaczonymi "SALE", "Cena WOW", "Super Hit", "- 20% na meble od 50 zł" "ŚWIĘTA"
- Możliwość skorzystania przez Uczestnika z Promocji nie jest ograniczona ilościowo.
- Promocja trwa od 22 października 2024 roku od godziny 8:00 do 30 października 2024 roku, do godziny 23:59 lub do wyczerpania zapasów Produktów objętych promocją, w zależności od tego, która okoliczność nastąpi pierwsza.
- Produkty objęte Promocją podlegają zwrotom zgodnie z obowiązującymi przepisami. W związku z faktem, iż Promocja dotyczy nabycia wspólnie kilku produktów i wyłącznie z tej przyczyny Klient uprawniony jest do uzyskania rabatu na zakup produktów, w przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zestawu (tzw. prawa zwrotu), częściowe lub całkowite odstąpienie przez Klienta od umowy sprzedaży może powodować utratę rabatów przyznanych Klientowi tytułem skorzystania z Promocji. Wobec tego Organizator nie jest zobowiązany wyrazić zgody na jedynie częściowe odstąpienie od umowy sprzedaży. W przypadku zwrotu Klient nie będzie uprawniony do ponownego skorzystania z Promocji w związku z dokonaniem zakupów w ramach Promocji.
- Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z postanowieniami Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz nie stanowią przeszkody w skorzystaniu przez Uczestnika z uprawnień przewidzianych przepisami Ustawy oraz dochodzeniu przez Uczestnika roszczeń na podstawie przepisów Ustawy, tzn. przede wszystkim Uczestnik uprawniony jest do złożenia reklamacji w stosunku do nabytych Produktów.
- Treść Regulaminu jest dostępna na stronie https://homla.com.pl, w zakładce „Regulaminy”.
- Organizator przetwarza dane osobowe Klienta na zasadach określonych w Polityce prywatności HOMLA dostępnej na stronie: https://homla.com.pl/polityka-prywatnosci.
- Prawem właściwym dla stosunków wynikających z niniejszego Regulaminu i dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z niniejszym Regulaminem jest prawo polskie.
- Skargi i reklamacje związane z funkcjonowaniem Promocji, a także związane z realizacją korzyści z niego wynikających, mogą zostać złożone pisemnie listem poleconym na adres korespondencyjny Organizatora N2H Sp. z o.o., ul Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków, lub w drodze wiadomości mailowej na adres: [email protected].
- Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres korespondencyjny lub adres e-mail oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji oraz sposób, w jaki Uczestnik życzy sobie zostać powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji (list polecony albo wiadomość mailowa).
- Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Organizatorowi. O rozstrzygnięciu skarżący zostanie poinformowany w sposób żądany w skardze, tj. albo w formie pisemnej, na podany przez siebie adres korespondencyjny lub w formie dokumentowej na adres e – mail.
- Organizator jest uprawniony do dokonywania zmian w Regulaminie, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków oraz zasad uczestnictwa w Promocji. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz nowy Regulamin zostaną̨ opublikowane w kanałach, za pośrednictwem których prowadzona jest Promocja i są skuteczne z momentem ich opublikowania. Zmiana warunków Regulaminu pozostanie bez wpływu na prawa nabyte przed wejściem w życie zmian do Regulaminu.
- Organizator dokłada starań, aby ewentualne spory z Uczestnikami rozwiązać polubownie w ramach bezpośrednich kontaktów. Konsumenci mogą skorzystać z pomocy rzecznika konsumentów lub organizacji pozarządowych działających na rzecz konsumentów. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( https://www.uokik.gov.pl ).
- Regulamin obowiązuje od dnia 22 października 2024 roku.