ANEKS NR 1 DO REGULAMINU PROMOCJI
„-50% na drugi, tańszy produkt”
(dalej: „Aneks”)



1. Aneks zmienia warunki regulaminu Promocji „-50% na drugi, tańszy produkt”  (dalej: „Regulamin”).
2. Zmienia się treść postanowienia pkt. 10 Regulaminu w ten sposób, że otrzymuje on brzmienie: Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z postanowieniami Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta oraz nie stanowią przeszkody  w skorzystaniu przez Klienta z uprawnień przewidzianych przepisami Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta oraz dochodzeniu przez Klienta roszczeń na podstawie ww. przepisów, tzn. przede wszystkim Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w stosunku do nabytych Produktów jak również do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W związku z faktem, iż Promocja dotyczy nabycia wspólnie kilku produktów i wyłącznie z tej przyczyny Klient uprawniony jest do uzyskania rabatu na zakup produktów, w przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zestawu (tzw. prawa zwrotu), częściowe lub całkowite odstąpienie przez Klienta od umowy sprzedaży może powodować utratę rabatów przyznanych Klientowi tytułem skorzystania z Promocji. Wobec tego Organizator nie jest zobowiązany wyrazić zgody na jedynie częściowe odstąpienie od umowy sprzedaży. W przypadku zwrotu Klient nie będzie uprawniony do ponownego skorzystania  z Promocji w związku z dokonaniem zakupów w ramach Promocji. 
3. Zmiany do Regulaminu określone niniejszym Aneksem obowiązują od dnia 21.02.2025 r.
4. Pozostałe postanowienia Regulaminu nie ulegają zmianie.
5. Publikacja Aneksu ma miejsce 20.02.2025 r.
6. Załącznikiem do Aneksu jest Regulamin uwzględniający zmiany wprowadzone treścią Aneksu.


Regulamin promocji 
„-50% na drugi, tańszy produkt” 
(dalej: „Promocja”) 


1. Organizatorem Promocji jest spółka N2H Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach 25-323 przy al. Solidarności 36, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000624595, REGON 364766303, NIP 6572924116, adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków (dalej: „Organizator”), właściciel marki HOMLA. 
2. Promocja prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
3. Promocja prowadzona jest pod nazwą „-50% na drugi, tańszy produkt” i obowiązuje w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem: https://homla.com.pl/ (dalej: „E-sklep”). 
4. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. 
5. Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego. 
6. Promocja polega na tym, że każdy Klient, który od 18 lutego 2025 od godziny 8:00 do 24 lutego 2025 r. do godziny 23:59, zakupi co najmniej 2 (dwa) produkty (lub wielokrotność par) z wybranego asortymentu – dostępnego pod adresem https://homla.com.pl/promocja.html (dalej: „Produkty”), otrzyma rabat na tańszy z dwóch Produktów lub na jeden z dwóch Produktów w takiej samej cenie w wysokości 50%, naliczany od ceny regularnej. W przypadku nabycia większej liczby Produktów, rabat naliczony zostanie od cen najtańszego lub najtańszych z Produktów lub najtańszych Produktów w takiej samej cenie (w zależności od ilości nabytych Produktów). 
7. Możliwość skorzystania przez Klienta z Promocji nie jest ograniczona ilościowo. 
8. Promocja trwa od 18 lutego od godziny 8:00 do 24  lutego 2025 r. do godziny 23:59. 
9. Termin zakończenia Promocji zostanie wskazany przez Organizatora w drodze informacji umieszczonej na łamach E-sklepu przynajmniej 1 (jeden) dzień przed zakończeniem czasu trwania Promocji. 
10.Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z postanowieniami Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta oraz nie stanowią przeszkody 
w skorzystaniu przez Klienta z uprawnień przewidzianych przepisami Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta oraz dochodzeniu przez Klienta roszczeń na podstawie ww. przepisów, tzn. przede wszystkim Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w stosunku do nabytych Produktów jak również do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W związku z faktem, iż Promocja dotyczy nabycia wspólnie kilku produktów i wyłącznie z tej przyczyny Klient uprawniony jest do uzyskania rabatu na zakup produktów, w przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zestawu (tzw. prawa zwrotu), częściowe lub całkowite odstąpienie przez Klienta od umowy sprzedaży może powodować utratę rabatów przyznanych Klientowi tytułem skorzystania z Promocji. Wobec tego Organizator nie jest zobowiązany wyrazić zgody na jedynie częściowe odstąpienie od umowy sprzedaży. W przypadku zwrotu Klient nie będzie uprawniony do ponownego skorzystania z Promocji w związku  z dokonaniem zakupów w ramach Promocji.
11. Zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość reguluje Ustawa o prawach konsumenta. 
12. Promocja dotyczy produktów oznaczonych w prawym górnym rogu zdjęcia Produktu labelką „50% na drugi produkt”. 
13. Treść Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej E-sklepu. 
14. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji tj. 18.02.2025 r. 
15. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w formie aneksów oznaczanych kolejnym numerem oraz datą, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, ani nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników. Organizator zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w odpowiednim czasie przed ich wejściem w życie, w sposób umożliwiający Uczestnikom zapoznanie się z nimi. 
16. Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty oznaczonej w jego treści, jednak nie wcześniej niż od dnia jego opublikowania w formie właściwej dla publikacji niniejszego regulaminu. 
17. Skargi i reklamacje związane z prowadzeniem Promocji mogą zostać wysłane na adres: sklep@homla.com.pl. 
18. Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny (bądź e-mail) oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji. 
19. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Organizator informuje, iż Administratorem danych osobowych ujawnionych w związku ze złożeniem skargi/reklamacji (dalej: „Dane osobowe”) jest N2H Sp. z o.o., al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, (adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków). 
20. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia, w tym udzielenia odpowiedzi na skargi/reklamacje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) (uzasadniony interes administratora). 
21. Osobom składającym skargi/reklamacje przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu. Ww. prawa mogą być realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: sklep@homla.com.pl. 
22. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, ww. osobom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). 
23. Podanie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska i adresu korespondencyjnego jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla umożliwienia rozpatrzenia skargi/reklamacji. 
24. Administrator danych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przekazane dane osobowe. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 
25. Dane osobowe mogą zostać udostępnione osobom, które wykonują w imieniu Organizatora czynności związane ze sprzedażą i prowadzeniem E-sklepu. 
26. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas zakończenia postępowania reklamacyjnego a ponadto, mogą być przetwarzane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przez okres przedawnienia tych roszczeń. 
27. Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty doręczenia Organizatorowi. O rozstrzygnięciu Skarżący zostanie poinformowany w wybranej przez Niego formie.