Regulamin określający zasady wykorzystywania kodów rabatowych

ANEKS DO REGULAMINU

„Regulamin określający zasady wykorzystywania kodów rabatowych” (dalej: „Aneks”)


1. Aneks zmienia warunki regulaminu „Regulamin określający zasady wykorzystywania kodów rabatowych”  (dalej: „Regulamin”).

2.  Zmienia się treść postanowienia pkt. II.9 Regulaminu w ten sposób, że otrzymuje on następujące brzmienie:

Kod rabatowy nie łączy się z jakimikolwiek innymi ofertami promocyjnymi i wyprzedażowymi (sale) dostępnymi w Sklepie. Regulamin akcji promocyjnej / sprzedażowej, na podstawie której Klient otrzymał Kod rabatowy lub indywidualne ustalenia Sprzedawcy i Klienta mogą zakładać co innego.

W przypadku, gdy dojdzie do połączenia Kodu rabatowego z inną akcją promocyjną/sprzedażową odbywa się to w następujący sposób: najpierw od ceny regularnej produktu naliczany jest rabat z tej innej akcji promocyjnej/sprzedażowej i następnie do tak obliczonej ceny po obniżce zastosowanie ma Kod rabatowy.
 

5. Zmiany do Regulaminu określone niniejszym Aneksem obowiązują od dnia 11.09.2024 r.

6. Pozostałe postanowienia Regulaminu nie ulegają zmianie.

7. Publikacja Aneksu ma miejsce 11.09.2024 r.

8. Załącznikiem do Aneksu jest Regulamin uwzględniający zmiany wprowadzone treścią Aneksu.

I. DEFINICJE

  1. Kod rabatowy - elektroniczny kod rabatowy w postaci kodu alfanumerycznego, uprawniający Użytkownika do jego realizacji w sklepie internetowym homla.com.pl prowadzonym przez Sprzedawcę, w postaci zniżki procentowej naliczanej od wartości zamówienia (bez kosztów przesyłki);
  2. Sprzedawca – spółka N2H Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kielcach, adres: Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Kielc, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000624595, NIP: 6572924116, nr REGON: 364766303;
  3. Klient / Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym, w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie otrzymuje od Sprzedawcy w ramach promocji organizowanej przez Sklep lub indywidualnego porozumienia ze Sprzedawcą Kod rabatowy;
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością zawodową bądź gospodarczą, jak też Klient będący osobą fizyczną prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową i zawierający umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Klienta działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. Produkt/Produkty – rzeczy ruchome znajdujące się w asortymencie Sprzedawcy prezentowane za pośrednictwem Sklepu Internetowego, mogące być przedmiotem Umowy sprzedaży;
  6. Data ważności – data, do której można zrealizować kod rabatowy w Sklepie i dokonać przy jego wykorzystaniu zakupu Produktów;
  7. Sklep - serwis internetowy Sprzedawcy prowadzony przez Sprzedawcę oraz prezentujący jego przedsiębiorstwo i Produkty działający pod adresem www.homla.com.pl, prowadzony przez Sprzedawcę;
  8. Regulamin Sklepu – regulamin określający zasady sprzedaży Produktów przez Sprzedawcę w Sklepie, którego treść dostępna jest pod adresem: www.homla.com.pl/regulamin-sklepu;
  9. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Kodów rabatowych w Sklepie.

II. ZASADY OGÓLNE

  1. Przekazanie przez Sprzedawcę Klientowi Kodu rabatowego nastąpić może w ramach organizowanej przez Sprzedawcę akcji promocyjnej / sprzedażowej lub na podstawie indywidualnych ustaleń Sprzedawcy z Klientem.
  2. Przekazanie Kodu rabatowego Klientowi dokonywane jest w formie elektronicznej.
  3. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części.
  4. Kod rabatowy jest aktywny od momentu przekazania go Klientowi bądź od innego momentu wskazanego przez Sprzedawcę.
  5. Kod rabatowy jest może być wykorzystany jednokrotnie w Sklepie.
  6. Kody rabatowe posiadają określone daty ważności. Ważność Kodu rabatowego będzie każdorazowo określana w chwili jego przekazania Klientowi. Jeśli okres ważności Kodu rabatowego nie zostanie podany Klientowi w momencie przekazania, ważność Kodu rabatowego wynosi 3 miesiące od dnia otrzymania go przez Klienta. Po upływie daty ważności Kodu rabatowego nie ma możliwości skorzystania z niego..
  7. Kod Rabatowy upoważnia posiadacza do nabycia Produktów z oferty zamieszczonej w Sklepie z rabatem zamieszczonym na kuponie przy założeniu ewentualnych progów minimalnych zaznaczonych w regulaminie akcji promocyjnej / sprzedażowej / informacji przekazanej Klientowi.
  8. Wartość rabatu wynikającego z Kodu rabatowego rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie Produkty zamieszczone w koszyku.
  9. Kod rabatowy nie łączy się z jakimikolwiek innymi ofertami promocyjnymi i wyprzedażowymi (sale) dostępnymi w Sklepie. Regulamin akcji promocyjnej / sprzedażowej, na podstawie której Klient otrzymał Kod rabatowy lub indywidualne ustalenia Sprzedawcy i Klienta mogą zakładać co innego.
  10. Kody rabatowe nie sumują się. Nie można wykorzystać dwóch kodów podczas jednych zakupów.
  11. Kody rabatowe nie są środkami płatniczymi, a jedynie rabatami kwotowymi lub procentowymi, udzielanymi przez Sprzedawcę. Klient uaktywnia rabat dodając wybrany Produkt do koszyka, a następnie wpisując Kod rabatowy w polu: „Mam kod rabatowy”. Po wpisaniu poprawnego kodu oraz zaakceptowaniu go przyciskiem „Zastosuj kod” Klientowi przyznawany jest rabat naliczany od aktualnej ceny detalicznej produktu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
  12. Produkty nabyte przy wykorzystaniu Kodu rabatowego mogą zostać zwrócone na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
  13. W przypadku zwrotu Produktów zakupionych przy wykorzystaniu Kodu rabatowego, Klient otrzyma zwrot wartości produktu określony na paragonie lub w treści faktury.

III. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Skargi i reklamacje związane z korzystaniem z Kodów rabatowych mogą zostać wysłane na adres: [email protected].
  2. Skarga lub reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny (bądź e-mail) oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi lub reklamacji.
  3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Sprzedawca informuje, iż Administratorem danych osobowych ujawnionych w związku ze złożeniem skargi/reklamacji (dalej: „Dane osobowe”) jest N2H Sp. z o. o., al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, (adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków).
  4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia, w tym udzielenia odpowiedzi na skargi/reklamacje, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) (uzasadniony interes administratora).
  5. Osobom składającym skargi/reklamacje przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu. Ww. prawa mogą być realizowane poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: [email protected]
  6. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, ww. osobom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  7. Podanie danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska i adresu korespondencyjnego jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla umożliwienia rozpatrzenia skargi/reklamacji.
  8. Administrator danych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przekazane dane osobowe. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  9. Dane osobowe mogą zostać udostępnione osobom, które wykonują w imieniu Sprzedawcy czynności związane ze sprzedażą i prowadzeniem Sklepu.
  10. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas zakończenia postępowania reklamacyjnego a ponadto, mogą być przetwarzane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przez okres przedawnienia tych roszczeń.
  11. Skargi i reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty doręczenia Sprzedawcy. O rozstrzygnięciu Skarżący zostanie poinformowany w wybranej przez Niego formie.

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Treść Regulaminu jest dostępna w Sklepie, pod adresem: www.homla.com.pl/regulamin-sklepu
  2. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji tj. 08.02.2022 r.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w formie aneksów oznaczanych kolejnym numerem oraz datą, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, ani nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników. Organizator zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w odpowiednim czasie przed ich wejściem w życie, w sposób umożliwiający Uczestnikom zapoznanie się z nimi.
  4. Regulamin w zmienionej formie obowiązuje od daty oznaczonej w jego treści, jednak nie wcześniej niż od dnia jego opublikowania w formie właściwej dla publikacji niniejszego regulaminu.