Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Regulamin zwrotów w sklepach stacjonarnych
§1
- Regulamin określa zasady zwrotów towarów (dalej: „Towary” bądź „Towar”) nabytych w sklepach stacjonarnych wchodzących w skład sieci marki HOMLA (dalej: „Salony HOMLA” bądź „Salon HOMLA”) prowadzonych przez N2H Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000624595, NIP: 6572924116, nr REGON: 364766303 (dalej: „Sprzedawca”).
- Regulamin nie dotyczy uprawnień przysługujących klientom Salonów HOMLA (dalej: „Klient” bądź „Klienci”) na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 134) (dalej: „Ustawa”).
- Regulamin nie dotyczy zwrotów towarów zakupionych w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem: www.homla.com.pl.
§2
- Sprzedawca oświadcza, iż każdy Klient Salonu HOMLA będący konsumentem w rozumieniu Ustawy, uprawniony jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru / Towarów nabytych w Salonie HOMLA (tzw. „dokonania zwrotu Towaru”) w terminie maksymalnie 30 dni od dnia jego nabycia, na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Po upływie terminu wskazanego w ust. 1 powyżej, Klient nie będzie uprawniony do skorzystania z prawa zwrotu Towaru na podstawie Regulaminu.
- Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z postanowieniami Ustawy oraz Kodeksu cywilnego.
§3
- Zwrot Towaru może zostać dokonany w każdym Salonie HOMLA, z wyłączeniem salonu mieszczącego się w galerii Factory Kraków.
- Aktualna lista Salonów HOMLA znajduje się pod adresem: www.homla.com.pl/salony.
- Zwrot Towaru może zostać dokonane wyłącznie za okazaniem oryginalnego dokumentu fiskalnego wydane w związku z nabyciem Towaru.
- Zwrotowi podlega Towar, który:
- nie nosi śladów użytkowania, w szczególności jest czysty oraz nieuszkodzony;
- posiada oryginalnie przymocowane stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
- znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony,
- nie był zakupiony w ramach wyprzedaży sezonowej (tzw. „sale”) lub innej akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu Towaru (informacja na temat możliwości zwrotu podana jest w regulaminie danej akcji promocyjnej),
- Zwrot Towarów nie obejmuje produktów z kategorii meble, zakupionych w ramach tzw. sprzedaży zaliczkowej, w której produkty zostają wysyłane kurierem z magazynu Sprzedawcy na adres wskazany przez Klienta, jak również produktów wymienionych w związku ze skorzystaniem przez Klienta z uprawnień wynikających z rękojmi udzielonej przez Sprzedawcę na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
§4
- Jeżeli Towar spełnia przesłanki opisane w Regulaminie zostanie przyjęty do zwrotu.
- Zwrot Towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Klienta ceny. Zwrot ceny następuje na kartę podarunkową posiadaną przez Klienta lub nową, wydaną przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującym u Sprzedawcy Regulaminem Kart Podarunkowych HOMLA.
- Karta podarunkowa HOMLA jest elektronicznym bonem towarowym na okaziciela wydawanym przez HOMLA, upoważniającym do dokonania zakupu Towarów w Salonach HOMLA do wartości limitu kwotowego, znajdującego się na karcie podarunkowej. Karta podarunkowa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym oraz nie jest kartą kredytową, debetową ani płatniczą.
- Szczegółowe zasady korzystania z karty podarunkowej określone są w Regulaminie Kart Podarunkowych Marki HOMLA, który znajduje się w Salonach HOMLA
- Wszelkie reklamacje związane z kwestią zwrotów Towarów na podstawie Regulaminu, mogą być kierowane na adres:
- poczty elektronicznej: [email protected] lub
- adres biura Sprzedawcy: N2H sp. z o.o., ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków.
- Reklamacje, o których mowa w ust. 5 powyżej zostaną rozpoznane niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie. Sprzedawca udostępni zmieniony regulamin zarówno w Salonach HOMLA, jak i umieści go na stronie internetowej www.homla.com.pl.
- Zmieniony Regulamin nie będzie dotyczył towarów zakupionych do dnia wejścia w życie zmienionego Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu wejdą w życie w dniu ogłoszenia -umieszczenia w Salonach HOMLA Regulaminu ze zmianami.
- Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku zwrotu towaru i postępowania reklamacyjnego jest N2H sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach (Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce; adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków). Dane osobowe będą przetwarzane:
- w celu realizacji zwrotu zakupionego Towaru na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (wykonanie umowy),
- w celu rozpatrzenia reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora)
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu Towaru albo rozpatrzenia reklamacji W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony tych danych, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przekazane dane osobowe. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom wspierającym administratora w prowadzeniu salonów sprzedaży, jak również podmiotom odpowiedzialnym za realizację zwrotu środków płatniczych na konto, w tym podmiotom świadczącym usługi księgowe na rzecz administratora.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres przechowywania dokumentacji finansowo - księgowej zgodnie z przepisami prawa. Ponadto dane osobowe mogą być przetwarzane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przez okres przedawnia tych roszczeń.
- Regulamin jest dostępny w Salonach HOMLA oraz na stronie internetowej pod adresem www.homla.com.pl.
- Regulamin w zmienionej wersji wchodzi w życie w dniu 04 maja 2021 roku.