§1

  1. Regulamin określa zasady zwrotów towarów (dalej: „Towary” bądź „Towar”) nabytych w sklepach stacjonarnych wchodzących w skład sieci marki HOMLA (dalej: „Salony HOMLA” bądź „Salon HOMLA”) prowadzonych przez HOMLA Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000624595, NIP: 6572924116, nr REGON: 364766303 (dalej: „Sprzedawca”).
  2. Regulamin nie dotyczy uprawnień przysługujących klientom Salonów HOMLA (dalej: „Klient” bądź „Klienci”) na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 134) (dalej: „Ustawa”).
  3. Regulamin nie dotyczy zwrotów towarów zakupionych w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem: www.homla.com.pl.

 

§2

  1. Sprzedawca oświadcza, iż każdy Klient Salonu HOMLA będący konsumentem w rozumieniu Ustawy, uprawniony jest do dokonania zwrotu Towaru w terminie maksymalnie 7 dni od dnia jego nabycia, na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  2. Po upływie terminu wskazanego w ust. 1 powyżej, Klient nie będzie uprawniony do skorzystania z prawa zwrotu Towaru na podstawie Regulaminu.
  3. Postanowienia Regulaminu nie stoją w sprzeczności z postanowieniami Ustawy oraz Kodeksu cywilnego.

 

§3

  1. Zwrot Towaru może zostać dokonany w Salonie HOMLA, w którym Towar został nabyty.
  2. Aktualna lista Salonów HOMLA znajduje się pod adresem: www.homla.com.pl.
  3. Zwrot Towaru może zostać dokonane wyłącznie za okazaniem oryginalnego paragonu fiskalnego.
  4. Zwrotowi podlega Towar, który:
    1. nie nosi śladów użytkowania, w szczególności jest czysty oraz nieuszkodzony;
    2. posiada oryginalnie przymocowane stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
    3. znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony,
    4. nie był zakupiony w akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu Towaru (informacja na temat możliwości zwrotu podana jest w regulaminie danej akcji promocyjnej).
  5. Zwrot towarów nie obejmuje produktów wymienionych w związku ze skorzystaniem przez Klienta z uprawnień wynikających z rękojmi udzielonej przez Sprzedawcę na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

§4

  1. Jeżeli Towar spełnia przesłanki opisane w Regulaminie zostanie przyjęty do zwrotu.
  2. Zwrot Towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Klienta ceny:
    1. w przypadku gdy Klient płacił za Towar gotówką zwrot następuje w gotówce;
    2. w przypadku gdy Klient płacił za Towar kartą płatniczą, kredytową lub debetową, zwrot należności następuje na tę samą kartę, którą było płacone za Towar; zwrot należności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową może zostać dokonany wyłącznie wobec właściciela karty; w przypadku, w którym Klient nie dysponuje kartą płatniczą, kredytową lub debetową, którą dokonał płatności uiszczona przez Klienta cena za zwracany Towar, będzie zwrócona Klientowi w gotówce;
    3. w przypadku gdy Klient płacił za Towar kartą podarunkową zwrot następuje na kartę podarunkową, którą płatność została dokonana lub na nową kartę podarunkową.
  3. Karta podarunkowa HOMLA jest elektronicznym bonem towarowym na okaziciela wydawanym przez HOMLA, upoważniającym do dokonania zakupu Towarów w Salonach HOMLA do wartości limitu kwotowego, znajdującego się na karcie podarunkowej. Karta podarunkowa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym oraz nie jest kartą kredytową, debetową ani płatniczą.
  4. Szczegółowe zasady korzystania z karty podarunkowej określone są w Regulaminie Kart Podarunkowych Marki HOMLA, który znajduje się w Salonach HOMLA
  5. Wszelkie reklamacje związane z kwestią zwrotów Towarów na podstawie Regulaminu, mogą być kierowane na adres:
    1. poczty elektronicznej: serwis.klienta@homla.com.pl lub
    2. adres biura Sprzedawcy: HOMLA sp. z o.o., ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków.
  6. Reklamacje, o których mowa w ust. 5 powyżej zostaną rozpoznane niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie. Sprzedawca udostępni zmieniony regulamin zarówno w Salonach HOMLA, jak i umieści go na stronie internetowej www.homla.com.pl.
  8. Zmieniony Regulamin nie będzie dotyczył towarów zakupionych do dnia wejścia w życie zmienionego Regulaminu.
  9. Zmiany Regulaminu wejdą w życie w dniu ogłoszenia -umieszczenia w Salonach HOMLA Regulaminu ze zmianami.
  10. Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku zwrotu towaru i postępowania reklamacyjnego jest HOMLA sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach (Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce; adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków). Dane osobowe będą przetwarzane:
    1. w celu realizacji zwrotu zakupionego Towaru na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (wykonanie umowy),
    2. w celu rozpatrzenia reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora)
  11. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  12. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu Towaru albo rozpatrzenia reklamacji W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony tych danych, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  13. Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w oparciu o przekazane dane osobowe. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  14. Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom wspierającym administratora w prowadzeniu salonów sprzedaży, jak również podmiotom odpowiedzialnym za realizację zwrotu środków płatniczych na konto, w tym podmiotom świadczącym usługi księgowe na rzecz administratora.
  15. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres przechowywania dokumentacji finansowo - księgowej zgodnie z przepisami prawa. Ponadto dane osobowe mogą być przetwarzane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami przez okres przedawnia tych roszczeń.
  16. Regulamin jest dostępny w Salonach HOMLA oraz na stronie internetowej pod adresem www.homla.com.pl.
  17. Regulamin w zmienionej wersji wchodzi w życie w dniu 22 sierpnia 2019 roku.