O programie
Jakie zalety oferuje mi Homla Smart Club?
Homla Smart Club zrzesza fanów marki Homla, którzy cenią sobie rozsądne zakupy, dodatkowe korzyści i wyjątkowe okazje. Jako uczestnik będziesz miał dostęp do dedykowanych promocji i ofert, o których będziemy informować Cię np. mailowo lub wysyłając powiadomienia w aplikacji. Dzięki zgromadzonym punktom opłacisz do 50% rachunku podczas kolejnych zakupów w sklepie stacjonarnym Homla lub w aplikacji mobilnej Homla lub będziesz mógł skorzystać z wyjątkowych ofert i promocji.
Czy każdy uczestnik klubu ma dostęp do dedykowanych ofert i promocji?
Jak mogę się zarejestrować w programie Homla Smart Club?
Po rejestracji w aplikacji mobilnej Homla, automatycznie staniesz się członkiem Homla Smart Club.
Czy od razu mogę skorzystać z karty Homla Smart Club?
Twoja karta Homla Smart Club jest aktywna od razu po rejestracji w aplikacji mobilnej Homla.
Jak mogę zrealizować moje punkty Homla Smart Club?
W programie Homla Smart Club każde 10 punktów zebranych przez Ciebie za dokonane zakupy przeliczane jest na rabat o wartości 5 zł. Rabat można zastosować w celu obniżenia zakupów w sklepie stacjonarnym Homla lub aplikacji mobilnej Homla. Korzystając z rabatu możesz obniżyć wartość ceny zakupów maksymalnie do 50% wartości paragonu przed rabatem. W celu skorzystania z rabatu poinformuj o tym osobę obsługującą transakcję w sklepie stacjonarnym lub zaznacz taką opcję w aplikacji mobilnej.
W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy do paczkomatów InPost, kurierem GLS, DPD lub Spedimex (produkty wielkogabarytowe) oraz do punktów odbioru (Żabka, Orlen, Poczta Polska). Możliwość wyboru dostawy do paczkomatu i punktu odbioru nie dotyczy wszystkich produktów i jest zależna od wymiarów przesyłki.
W przypadku produktów wielkogabarytowych (doręczanych kurierem Spedimex) nie ma możliwości dopłaty za wniesienie. Produkt wielkogabarytowy nadajemy przesyłką paletową, dostarczaną pod adres zamówienia.
Ile mam aktualnie uzbieranych punktów i gdzie mogę to sprawdzić?
Liczbę zgromadzonych punktów można sprawdzić w aplikacji mobilnej Homla.
Gdzie mogę użyć mojej karty Homla Smart Club?
Karty Homla Smart Club działają w aplikacji mobilnej Homla oraz wszystkich salonach stacjonarnych Homla. Listę dostępnych salonów znajdziesz na stronie www.homla.com.pl
Podczas zakupów w salonie stacjonarnym nie mam dostępu do aplikacji. Co teraz?
Wystarczy, że podasz sprzedawcy numer telefonu lub adres e-mail przypisany do konta w aplikacji mobilnej, a Twoje punkty zostaną zarejestrowane.
Zapomniałem okazać kartę podczas zakupów w salonie stacjonarnym. Czy mogę jeszcze przypisać zakupy do swojego konta?
Niestety nie. Zapis transakcji na karcie jest możliwy tylko w momencie zakupu w salonie. Wyjątkiem jest awaria systemu, przez co punkty za zakupy nie mogą zostać naliczone. Wówczas otrzymasz pieczątkę na paragonie. Wysyłając skan na adres mailowy [email protected] punkty zostaną zarejestrowane.
Jak mogę zrezygnować z programu Homla Smart Club?
Usunięcia konta w aplikacji mobilnej Homla równoznaczne jest z rezygnacją z programu Homla Smart Club. Pamiętaj, że rezygnując tracisz wszystkie przywileje a zgromadzone punkty Homla Smart Club zostają utracone.
Mam papierową kartę Homla Smart Club, jak mogę przenieść ją do aplikacji mobilnej?
Podczas rejestracji w aplikacji mobilnej Homla należy podać adres mailowy, który został wcześniej podany podczas rejestracji papierowej karty Homla Smart Club.
Nie widzę w aplikacji punktów Homla Smart Club, które zgromadziłem poprzez kartę papierową. Co mam zrobić?
Jeżeli po zalogowaniu się do aplikacji nie widzisz numeru swojej papierowej karty lub zgromadzonych punktów, skontaktuj się z nami w dowolnej formie – wysyłając wiadomość na [email protected] lub kontaktując się telefonicznie pod numerem 12 311 07 10