Regulamin nagrywania rozmów
(dalej: „Regulamin ”)
- Niniejszy Regulamin reguluje zasady funkcjonowania systemu nagrywania rozmów telefonicznych, w tym cele i sposoby wykorzystania, udostępniania oraz zabezpieczenia nagrań rozmów telefonicznych w spółce N2H sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, adres: al. Solidarności 36, 25-323 Kielce(dalej: „N2H”); (adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków, adres poczty elektronicznej: [email protected]).
- Administratorem danych osobowych rejestrowanych w systemie nagrywania połączeń przychodzących jest N2H Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, adres: al. Solidarności 36, 25-323 Kielce(dalej: „N2H”); (adres do korespondencji: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków, adres poczty elektronicznej: [email protected]).
- Po nawiązaniu połączenia, ale przed rozpoczęciem rejestracji rozmowy telefonicznej, rozmówca jest informowany poniższym komunikatem, że rozmowa będzie nagrywana:
Witamy w Biurze Obsługi Klienta marki Homla. Informujemy, że w trosce o jakość świadczonych usług, rozmowy są nagrywane. W przypadku braku zgody na rejestrowanie połączenia, prosimy o jego zakończenie. Administratorem Państwa danych jest N2H sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, al. Solidarności 36. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej marki Homla, w zakładce Regulaminy. - Rejestrowana jest wyłącznie fonia rozmów przychodzących.
- Rejestracja rozmów odbywa się na zasadach art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes). Celem rejestracji połączeń jest:
1) Zabezpieczenie interesu prawnego osoby, której dane zarejestrowano w systemie nagrywania połączeń oraz Administratora danych na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów lub dochodzenia roszczeń (reklamacje), zabezpieczenia materiału dowodowego.
2) Podniesienie jakości świadczonych usług.
- System nagrywania połączeń funkcjonuje w godzinach pracy infolinii, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
- Dostęp do zarejestrowanych rozmów mają wyłącznie pracownicy, którzy biorą udział w rejestrowaniu połączeń lub pomagają w ich obsłudze.
- Nagrania zarejestrowane w systemie nagrywania rozmów mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jedynie na żądanie wynikające z zakresu działania takiego podmiotu. W celu uzyskania zapisu nagrania, podmiot uprawniony jest zobowiązany do wystąpienia z oficjalnym wnioskiem, wskazując podstawę prawną na podstawie której żąda udostępnienia danych.
- O udostępnieniu nagrań decyduje każdorazowo Administrator danych osobowych.
- Nagrania będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia nagrania, lecz nie dłużej niż do zakończenia postępowania sądowego lub przedawnienia roszczeń.
- Rozmówcy, których rozmowy zostały nagrane, po uprzednim złożeniu wniosku, mają prawo dostępu do treści do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych. Mają również prawo wnieść skargę do Prezesa UODO.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 4.10.2022 i obowiązuje do oświadczeń złożonych od tego dnia.